Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] Spadek ciśnienia doładowania

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
syyu93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 02 wrz 2012, 18:07
Lokalizacja: Lublin

[ AFB 2.5 150 KM] Spadek ciśnienia doładowania

Post autor: syyu93 » 21 maja 2013, 21:29

Czołem Rodacy! Byłem dzisiaj moją A6 na hamowni, ponieważ w ostatnim czasie mocno straciła mocy, wyskoczył mi błąd 00575 i żeby nie wymieniać wszystkiego po kolei postanowiłem zostawić auto specjalistom od mocy. Winny temu wszystkiemu był przepływomierz, który umarł. Zhamowali mi auto na hamowni przed wymianą i pokazało 132KM i 277NM. Po wymianie szok! Moja fura znakomicie trzyma serię i ma 155KM i 308NM. Ale nie w tym rzecz. Na wykresie z hamowni dokładnie widać że w okolicy 2000obr/min spada ciśnienie doładowania, nie wiele bo o ok 10barów, jednak jest to odczuwalne przy eksploatacji auta, w okolicy 2200obr wszystko wraca do normy i turbina ładuje idealnie aż do odcinki.
Węże podciśnienia mam nowe, N75 i N18 nowy, turbina rok temu regenerowana i nie katuję jej na zimnym i czekam przed zgaszeniem. Tuner obstawia zacinającą się sztangę, co o tym sądzicie? Czy zaczepiać całą turbinę i rozbierać ją czy iść tropem zacinającej się sztangi i zająć się tym? On mi proponuje wyjąć moją gruszkę i podłożyć inną i sprawdzić efekt. Jak uważacie iść tym tropem?

BadBoyKing
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 09 lis 2012, 16:48
Lokalizacja: Władysławowo

Post autor: BadBoyKing » 21 maja 2013, 21:58

Trafiles na dobrego doradce. Poki co 3maj sie jego wskazowek. Podaj namiary jesli mozesz to i moze ktorys z nas by skorzystal z uslugi. <okok>

A tak wogole ile cie wyniosla wizyta u niego?

Awatar użytkownika
syyu93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 02 wrz 2012, 18:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: syyu93 » 21 maja 2013, 22:03

FABRYKA MOCY, Lublin ul Inżynierska 5. Zapłaciłem 150zł za hamownię + 350zł za przepływkę. Koleś wie w czym rzecz bo sam lata Audikiem w TDi i na A4 klub siedzi bo jego fura cała obklejona lepkami z A4 klubu :) Także myślisz że warto iśc jego tropem i umawiać się na wizytę?

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 21 maja 2013, 22:04

10 Bar ?? Turbina przy 10 Bar wysłała by wszystkie węże w kosmos, a kosztowałaby więcej niż całe nowe A6C7 <rotfl>
Sprawdź ten wykres jeszcze raz kolego <lol>

Awatar użytkownika
syyu93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 02 wrz 2012, 18:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: syyu93 » 21 maja 2013, 22:07

Sorki źle odczytałem. Spada mi doładowaniedo okolic 1 bara i potem wraca do normy, po przekroczeniu 2200obr

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 21 maja 2013, 22:15

Spoko kolego każdemu może się zdarzyć choć zabrzmiało to niesłychanie <okok> Tak po chwili myślę, że jego sugestie to chyba pierwsza rzecz na której sam bym się skupił. Jak najbardziej może to być przyczyną :)

Awatar użytkownika
syyu93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 02 wrz 2012, 18:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: syyu93 » 21 maja 2013, 22:18

A może sam coś domowym sposobem dam radę ruszyć? Logując 011 w BS i psikając WD czy coś podobnego? Bo jestem z natury ciekawy i mam chęć sam najpierw coś obadać a dopiero potem jechać do mechaniora :)

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 21 maja 2013, 22:20

syyu93 pisze:A może sam coś domowym sposobem dam radę ruszyć? Logując 011 w BS i psikając WD czy coś podobnego? Bo jestem z natury ciekawy i mam chęć sam najpierw coś obadać a dopiero potem jechać do mechaniora :)
Pewnie że da radę, zależy ile masz zawziętości plus minimum zdolności manualnych - poszukaj na forum, tego typu "zabawy" były tu opisane <okok>

Awatar użytkownika
syyu93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 02 wrz 2012, 18:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: syyu93 » 21 maja 2013, 22:26

Ok poszukam tematów i podziałam coś w weekend. Dzięki kolego :)

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 21 maja 2013, 22:32

Nie ma za co <luzik>
Jak widać są jeszcze zadbane 2.5TDI i ich właściciele, którzy o nie dbają <okok>

Awatar użytkownika
syyu93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 02 wrz 2012, 18:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: syyu93 » 21 maja 2013, 22:34

Chucham i dmucham na ten silnik jak tylko mogę. Kurcze nie mogę coś znaleźć tematu jak ożywić tą gruszkę

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 505
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 21 maja 2013, 22:38

Możliwe że geometria się przycina, przedmuchaj auto jak silnik będzie rozgrzany np. jadąc na wysokich obrotach w miarę wysokim biegiem. Np na 4 biegu, jedź ok 1.8 tys obrotów i gaz w podłogę aż do 4 tys. i tak kilka razy. Może pomoże ;)

Awatar użytkownika
syyu93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 02 wrz 2012, 18:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: syyu93 » 21 maja 2013, 22:40

Był na hamowni, 3 razy miał robione pomiary i jak po jeździe na hamowni mu nie pomogło to chyba to nie to, może nie tyle kierownice co gruszka która nimi steruje

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 505
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 21 maja 2013, 22:43

Może przerdzewiała grucha, a w czasie jazdy jak czuć spadek mocy przy tych 2 tys obrotów?

Awatar użytkownika
syyu93
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 02 wrz 2012, 18:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: syyu93 » 21 maja 2013, 22:48

Dokładnie to wygląda tak jakbyś cisnął gaz w podłogę a auto jakby na chwile przestawało reagować na gaz i jest takie uczucie przycięcia i po chwili po dojściu do ok 2200 obr masz strzał w plecy. Ten tuner mi powiedział że zaraz po tym "odmuleniu" ciśnienie jest za wysokie i dlatego czuć taki mocny strzał, ale potem już ciśnienie jest równe w całym zakresie od ok 2300 do odcinki ładuje jednostajnie. Tylko w granicy 2000-2300 ma jakieś problemy na każdym biegu tak samo. Szkoda ze nie mam skanera wrzuciłbym wykres z hamowni tam doskonale widać jak wykres gwałtownie spada i po chwili gwałtownie rośnie a potem się stabilizuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga